miercuri, 8 aprilie 2009

A (nu) se slabi!

Cand aveam 46 kg imi doream sa mai slabesc putin. Nu mult, ci 1-2 kg ca sa fiu aproape de idealul personal. Era tot ce-mi lipsea. In rest, cu mici retusuri, eram in carti.
Peste ceva anisori, am ajuns la suma rotunda de 50 kg. Vuiete si suspine. Depresii. Viitor zdruncinat.
Pe la 25 de ani am inceput sa ma incadrez in careul de 55. Ma crispa oglinda. Ma urmarea umbra mea durdulie. Visam la silueta mea de viespe a tineretii.
Peste alti cativa anisori, nu vreau sa-i amintesc, sa nu-i fac de ocara, am trecut un alt prag. Rosesc un pic in obraji de jena si nu am puterea sa spun noul careu in care dansez. O acumulare mareata, care ma face sa strig: Unde este masura mea 36? Sau, hai, nu 36, macar 38! Am strans ani, dar nu voiam sa strag si kilograme. Le dau la schimb. Absolut gratuit. Se ofera cineva?

2 comentarii:

  1. oricat as tine la tine, in cazul asta zic pas. nu, nu ma ofer. nu pot sa le iau de la tine si sa le pun la mine. sau daca pot sa fac altceva cu ele, le iau, le duc in alta parte, undeva departe. sa nu mai auzi de ele, sa nu te mai caute, sa nu va mai intalniti. dar daca gasesc locul ala, anume ales, o sa dau si de la mine cateva. caci si eu am avut un careu de la care am plecat, careu bine ales, dar de la care m-am cam indepartat. ei, dar asta este, fiecare careu cu frumusetea si avantajele lui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Duduie draga, adica draga mie,
    Ai putea daca ai vrea. ti le dau, dar nu le iei. Macar arunca-le unde zici. Ca nici nu's asa de multe. Deci nu te impovarez prea tare.
    Cat despre careu, frumusetea o mai vad in el, dar avantajele nu prea. Poate doar asa, ca careul (a se nota cacofonia subtila!) devine subiect de discutie. Deci, tu cate kile ai pe centimetru patrat?
    Hai ca te pup, na!

    RăspundețiȘtergere