joi, 2 aprilie 2009

Ce GPS-ul meu !

Fa la dreapta, fa la stanga. Dar stiu si eu pe unde s-o iau, draga duduie ce te afli inchisa intr-o cutie mica si neagra. Cred ca te plictisesti tare rau acolo de-mi vorbesti incontinuu.
Nu ma slabesti nici un minut. Cand sunt bine si eu cu mine insami si fac cu ochiul porumbeilor, vii tu. Coteste la prima intersectie ! Mai ramane sa-mi tragi si una peste peste mana. Dar cred ca stii ca am facut judo si nu o faci. Ti-e un pic frica, recunoaste!
Asa ca sa-si mai vada fiecare de ale lui. Nici eu nu iti spun tie ca ai vocea facuta pe calculator sau ca as fi preferat sa-mi vorbeasca un barbat. De la el as fi acceptat sfaturi. Si cu placere inca. Dar asa, sa fim doar noi doua, zi de zi, nu e prea amuzant. Eu m-am plictisit de tine. Tu, nu ? Maine ma duc la serviciu fara GPS. Asa, ca sa te las singura acasa, sa vezi cum e sa vorbesti singura. Ce GPS-ul meu !

2 comentarii:

  1. savuros scris, m-am oprit si-mi trece timpul pe blogul tau, se pare ca am un nou 'track point' pe GPS :-) am patit intr-o tara straina de mine unde conduceam de zor ghidat de tanti din cutia magica...pana s-au terminat bateriile si a inceput aventura darii de seama unde eram...noroc cu harta si cu pregatirea anterioara de orientare in timp si spatiu :-) salutari si promisiuni ca mai trec pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutari si de la mine. Te mai astept oricand; te invit la masa, la dans, la bere, chem si soarele in vizita, tu doar sa vii...

    RăspundețiȘtergere