sâmbătă, 25 aprilie 2009

Batistuta mea

Am gasit in standul rufelor pentru calcat un exemplar. O bucata de bumbac. Un patrat. Cu alte cuvinte, o batista. «O, ce vremuri apuse», mi-am zis. O iau la apasat cu aparatul cel incins, pana o trec toate naduselile. O impachetez frumusel si o aromez cu nitel parfum de nu ma uita. E aproape piesa de muzeu. Nici nu mai stiam ca exista. De cand cu surorile mai tinere. Albe si impachetate uniform. La plic. La pachetel de plastic. Ele sunt mai timide. Stau doar in grup de 10. Hartia a batut bumbacul. Nasucurile sunt acum alintate cu diverse straturi. Batistute cu un strat, cu doua, cu trei. Dar nu era suficient nici asa. Batistute cu patru straturi. Yes! Un regal. O bucurie de a fi. In plus, si cu miros de menta. Pai ce-ti poti dori mai mult! Un nasuc pentru servetelul dumneavoastra. Un servetel cat pentru toate zilele. Strat pe strat se scoate. Si raceala fuge din fata batistutelor blindate!

4 comentarii:

  1. Interesant articol..am venit la cafea..hm,m-am uitat asa pe blog si imi place..scrii fain..o sa te urmaresc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am uitat de batistele din bumbac...au farmecul lor...

    RăspundețiȘtergere
  3. @d Frumos ca ai venit. Sper ca ti-a placut si cafeaua. Si te mai astept, oricand doresti

    @eu In era eco in care ne desfasuram, ar trebui sa ne suflam nasucul mai rar in hartie si sa retrecem la bumbacel

    RăspundețiȘtergere
  4. dap..o sa mai vin ...chiar si pe nepusa masa :)

    RăspundețiȘtergere