marți, 21 aprilie 2009

Deci exist!

E dimineata, imi canta pasarile ode, imi sterg ochii obositi si merg mai departe. Savurez fumul daunator sanatatii si nu tin cont de prognoza meteo. E frig, insa eu stau in costum de baie si fac plaja la lumina becului.
Mi-am pus ochelarii de soare si astept sa ma bronzez. Tin un rebus in mana si privesc cu coada ochiului la postasul care (sper!) va suna la usa. Insa de data asta trece pe langa sezlongul meu. Ma arunc in valuri de necaz, scutur rebusul sa cada din el definitiile asteptarii si caut scoici in nisipul din cada. E atat de bine sa te scalzi in marea gandirii, in apa sclipirii, in lacul imaginatiei! Am adus concediul la mine acasa si acum camera este statiunea mea de relaxare. La iarna voi construi aici munti ca sa pot skia pe ei. Deocamdata profit de primavara, ridic ochii la soare si adulmec o tigara. E atat de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu