luni, 27 aprilie 2009

Greu

Cum se face ca azi nu e maine?! Deci maine e azi? De ce fiecare zi trebuie sa fie peste o noapte? Si, stai putin, cinci minute nu sunt de fapt o ora? Aoleo, ce ma fac! Azi a trebuit sa fiu om mare care explica unui om mic. Cu mult tact si cat mai evident. Caci omul asta mic mi-a cerut sa fiu si eu mai «concreta» in raspunsuri si intrebari. Auzi, tu! Pai m-am incalcit rau cand m-a intrebat de ce el trebuie sa moara la un moment dat.
Apoi cu un glas rastit mi-a cerut direct si superior sa nu care cumva sa imbatranesc. Cica el nu-mi da voie. I-am tot spus ca nu eu, ca e altcineva care se ocupa de meseria asta. Ca una, ca alta. Nimic n-a tinut. Mi-a reamintit ca el e seful si ca n-am decat sa-l ascult. Drept pentru care dupa o ora de vorbe intelepte, cautate indelund in dictionare, m-am repezit asupra cremelor atotcreatoare. In ele imi am toata speranta. Oua, rosii, portocale, uleiuri, toate sunt pe pielea mea. Ma criogenez. Sunt obligata. Mi-e si teama sa ma gandesc ce mi-ar putea cere maine, cand va deveni si mai exigent. O sa cer azil politic in casa piticilor. Sa dorm cu Alba ca Zapada in sicriul de cristal. Ai-ho!

5 comentarii:

  1. Piticii sunt cei mai necrutatori atunci cand vine vorba de intrebari directe...de chestiuni de viata si de moarte...Eu nu as fi in stare sa gasesc raspunsuri. As pica la acest examen...
    Piticul unei colege a intrebat-o pe maica-sa unde se duce soarele cand se duce...
    La o asemenea intrebare ...eu am ramas muta! Maica-sa a avut inspiratie si l-a informat ca se duce sa se culce, ca trebuie si el sa doarma..

    RăspundețiȘtergere
  2. La raspunsuri sunt rapida; insa va creste si va dori argumente; acolo e mai delicat sa i le ofer

    RăspundețiȘtergere
  3. greu de tot, nu asa. si nu e de gluma, adica micutul te intreaba serios, nu poti sa razi de intrebarile lui. iar daac ramai blocat, ce te faci, ca el are nevoi de raspunsuri. si stie ca mama e mereu acolo ca sa i le dea. deci....atentie sporita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mona: sa ma fereasca Dumnezeu sa afisez cel mai mic zambet atunci cand el e serios in intrebari! Ca se jigneste subit si-mi intoarce spatele. Deci, ma adun si ma pun pe vorbe nesfioase. Iar atunci cand ma blochez, cum spui si tu, il rog frumos sa-l sune pe tatal lui. Aplic planul B.
    Sunt cu bagare de seama, ceea ce-ti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. n-am copii dar am prietene cu copii..si sunt zana lor buna..asa ca ma bag si eu in vorba...un mic pici prieten m-a intrebat de ce imi place sa merg la biserica...de vreo trei luni fmi pregatesc un raspuns...mie imi place asa de mult sa merg la biserica, incat pot sa scriu o carte...dar l-as plictisi...caut un raspuns scurt...la care sa mi se raspunda ..."de acum vin si eu cu tine"...

    RăspundețiȘtergere