miercuri, 1 aprilie 2009

Iubesc parfumurile

Tocmai am iesit dintr-un magazin care vinde vise in sticlute mici. Am turnat peste hainele noi arome proaspete. Le-am asortat cu o pereche de cercei pe masura si in picioare mi-am pus incaltarile noi. Toate cele vechi le-am aruncat in drumul spre casa. In jurul meu pluteste inca parfumul vrajit, care danseaza un vals cu petalele de roze si violete.

Cred ca in seara aceasta nu ma mai dezbrac, nu ma mai spal, raman imbalsamata. Nu-mi sterg nici fardul din obraji. Voi avea o noapte alba. Iar maine dimineata ma voi privi in oglinda si voi simti ce-mi place. O aroma a parfumului care s-a impregnat cu somnul meu, cu visele care mi-au strabatut noptea. Am pe mine si in mine un parfum doar al meu. Ceilalti il pot doar mirosi. Eu ma imbat insa cu el. Iubesc parfumurile…

Un comentariu:

  1. frumos, mai fetita ce faci tu...adica iti arunci hainele pe drum...
    o sa te stie tot parisul
    oare, te-oi fi prins ca glumesc?
    poti face orisice... in fond...

    RăspundețiȘtergere