marți, 9 februarie 2010

Star Wars?

In sfarsit l-am vazut. Sau macar am incercat. Ca prea se vorbea in toate cercurile inalte si eu nu pricepeam o iota. Mi-am luat inima in dinti si m-am avantat in timp, intr-o galaxie indepartata...

M-am imbarcat mental intr-o nava blindata cu lasere, sabii luminoase si insi dubiosi. Am intrat cu sufletul in cel mai salbatic razboi spatial al timpurilor viitoare. Stelele aveau sa se bata intre ele. Cu razboinici ai luminii. Si uite asa i-am cunoscut pe Luke Skywalker, Obi-Wan Kenobi, excesiv inteleptul Yoda si zburdalnicii roboti R2-D2 si 3-CPO. Si printre toti haiducii astia bataiosi, am intrezarit si o printesa nevinovata. Cu ea am avut o legatura speciala. Pana a murit, biata de ea. Cel mai trist a fost cand i-au luat copiii. Mi s-a rupt inima. In fine, asta-i viata.

In rest, efecte mult prea speciale pentru ochiul meu atat de neavizat. N-am inteles prea bine de ce maestrul Yoda, care avea o dotare intelectuala rarisima, vorbea intr-o engleza inversata. Daca tot era atat de destept, in 800 de ani de ce nu reusise sa-si puna la punct vorbirea? Ma rog, nu e treaba mea.
Si cum am o natura sensibila, cavalerii Jedi m-au impresionat. ”Aia barbati, domnule”, mi-am spus. Apoi am inceput sa ridic din sprancene. Dar de ce daca erau atat de multi si fara de astampar, uratii aia din armata clonelor ii bateau de-i stingeau? Si mai e ceva. Erau saracii alesi de mici sa fie cavaleri, fara a fi intrebati. Pai si cu liberul arbitru cum ramane?! Iti rupeau inima, bietii de ei. Tarati in lupta si obligati sa renunte la toate placerile personale. Nasol!

Poate ca n-am prins eu firul Ariadnei. Cred ca atunci cand m-a luat somnul, sfarsitul abia incepea. Avea sa se nasca DARTH VADER. Razboiul pare ca a mers mai departe si fara ca eu sa fiu de fata.
Sincer, galaxia stelelor batause este mult prea indepartata pentru mintea mea, iar razboiul clonelor mult prea dur pentru inima mea feminina. Data viitoare o sa caut pacea. Forta sa fie cu mine!

2 comentarii:

  1. :))) ca bine le-ai spus. Si eu am vazut Star Wars in vacanta de Craciun, tot pentru ca ma simteam pe dinafara de fiecare data cand se discuta despre serie. Si acum tot pe dinafara ma simt! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @DiAnais: Deci nu sunt singura (pr)in Galaxie! Forta sa fie cu noi! Te mai astept ;)

    RăspundețiȘtergere