miercuri, 27 mai 2009

O noapte incercanata










Acum cateva zile, am realizat ca nu mai are rost sa le ascund.
Si stii de ce? Pentru ca ele chiar imi plac. In plus, cearcanele zurlii, arata lumii ca eu noaptea nu dorm, ci visez. Sau altfel spus, atunci cand nu visez, nu dorm. Si asta pentru a nu pierde 60 de secunde de imaginatie cu fiecare minut in care inchid ochii. Asa incat le dau ocazia lor, ingamfatelor cearcane, sa apara si sa iasa in evidenta.
Mi-am propus chiar sa ma trezesc cand ceilalti dorm. Poate voi deveni mai isteta odata cu ingrosarea pungilor de sub ochi. Incepand de maine dimineata, nu le mai coafez, nu le mai fandosesc, nu le mai dau cu pudra pe nasuc. Le las asa, naturale, sa defileze in vazul tuturor. Eu si ochii umflati din dotare.
Niciun remediu, niciun tratament, nici nimic. Priveste-ma in ochi sau in adancul cearcanelor. Hai ca am treaba! Ma duc sa ma prefac obosita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu